Ledig dag

Idag har jag varit ledig från jobbet. Med andra ord så har Alva också varit ledig från dagis.

I morse blev det en massa ms i soffan till "Musses klubbhus" och sedan "Lotta flyttar hemifrån"

Sedan gick vi till ICA och handlade lite. Eftersom att jag jobbar imorgon kväll då det är nyårsafton så ville jag ha lite god mat med mig. Tänkte göra fläskfile med potatis i ugn o beasås. Och till det en god sallad blandat i Creme fraiche med smak av Franska örter. Mums!

Sedan satte vi igång och pyssla. Vi målade pusslet Alva fick i julklapp. Mycket uppskattat var det.

Sedan blev det en massa annat pyssel av både det ena och det andra. Alva är så otroligt påhittig.

Efter det begav vi oss u till lekparken och busade i två timmar. Skönt tyckte både jag och Alva.

Väl hemma igen ville Alva pyssla mera :)

Nu sover hjärtat. Liam är iväg och kollar ishockey och jag njuter av ett glas rött vin och lite chips.




Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: På skopunkten för 199kr


Glöm inte att gå med i min Facebookgrupp - BLOGG SVERIGE :)

2014-01-02 @ 20:07:05
URL: http://endenise.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0