Igen?

Nu var det länge sedan sist...
Jag är fruktasvärt dålig på det här med att blogga!
 
Men nu ska jag försöka igen, det kommer nog inte bli varje dag, Men nångång ibland är bättre än inget. Tanken är väl att jag ska ha bloggen för att skriva av mig och för att dokumenterna roliga saker som min dotter och hur hon utvecklas!
 
Hon är helt otroligt duktig. Hon är fyra år och kan redan alfabetet med en rasande fart! Hon kan även skriva nästan alla bokstäver och några namn och ord utan hjälp!
 
Så otroligt stolt!
 
 
Det blev kort denna gång. Men jag är på jobbet och har jour. Så ska väl försöka få mig lite sömn. Slutar ju inte fören 14:30 imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0