Trötta ögon

Vad trött jag är...Har ju jobbat över ett dygn, visserligen har jag ju sovit i natt på jobbet. Men ändå! På fm så uppdaterade jag och en kollega lite rutiner för en brukare. Sen på em var det APT, så har ju bara suttit idag...segt!

Mysigt att få träffa nu på kvällen. Hon ville som vanligt lyssna på musik via youtube! Så det gjorde vi...
Nu sover hon sött i sin säng:) Jag skulle också behöva sova, men vet att jag inte kommer kunna koppla av, för jag vet ju att Alva kommer att vakna till om ett par timmar plus att Liam är iväg o tränar. Om Liam hade varit hemma hade jag nog lagt mig, för du kunde ju han gå in till Alva då hon vaknar till.

Imorgon jobbar jag 8-17. Bättre att jobba 7-16 tycker jag! Det positiva med att börja 8 är att jag hinner ta en dusch i lugn o ro imorgon bitti!
Det jag inte tycker om är att sluta kl 17, jag hinner ju knappt träffa Alva imorgon heller...

Idag när hon o Liam kom hem från dagis var jag redan hemma o när hon såg mig blev hon jätte glad, sen efter en stund sa hon mamma med en ledsen ton. Kan det vara så att hon saknat mig?
Hjärtat mitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0