Onsdag

Idag har det varit torsdag för mig hela dagen, men det är ju onsdag. Jobbigt när man blir förvirrad över vilken dag det är. Jobbat idag, oj oj vilken dag! Hmm...Har ju tystnadsplikt så bäst att jag inte skriver ngt! Men den var händelserik i alla fall...Lite åt det negativa hållet!

Ja ja, Nu sover Alva. I våran säng! Hon var så besvärlig vid nattningen, o jag var less så till sist la vi oss i våran säng o jag låtsades sova. Det tog ett tag, men till sist somnade hon.

Håller tummarna att denna natt bli bättre. Är så less på att aldrig få sova ordentligt.

Har inte så mycket att skriva. Jag bara jobbar o jobbar :(
Här sover hon middag i sin säng
Sover middag i sin säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0