Min mormor

Det här med rubriker är inte min grej.
Snart bär det av till jobbet, slutar 21:30 ikväll.
Imorgon ska jag, Alva och mina föräldrar åka till Enköping o hälsa på min älskade mormor!

Åå Vad jag saknar henne. När jag var liten så var jag alltid där ett par dagar på sommaren, det var så mysigt!
Vi gick till ICA och handlade och min mormor tyckte att det var så roligt att ha mig som sällskap.
Vi bakade, lagade mat, spelade spel, titta på tv, pratade en massa strunt och gjorde saker som mormor tyckte om.

Hennes man, min morfar. Han dog samma år som jag föddes (82) och han har varit saknad av henne kan jag lova. Dom hade en bondgård tillsammans ute på landet och hon var ju tvungen att ge upp allt för hon klarade inte av att fixa allt själv.

Min fina fina mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0