Helgen!

Jag har haft en super bra helg. Eller lördagen började sådär. Alva vaknade tidigt efter en orolig natt...Låång dag blev det! Jag var ju själv hemma med Alva så blev lite less...(stor eloge till alla ensamstående!)
Vid tre skjutsade vi Alva till sin mormor o morfar. Ååå Vad lycklig hon blev!

Jag o Liam åkte hem, handlade lite o sen gick vi till Efesos o åt mat. Mums vad gott det var! Älskar Efesos:)

Sen gick vi hem o tittade på film, tyvärr så somnade Liam innan nio :( Super tråkigt... Så jag satt uppe själv. Men jag la mig vid elva o fick sova lugnt o skönt hela natten! Vaknade vid kvart över sju, o det är ju sovmorgon för oss!

Dom skjutasda hem Alva vid tio. O då var det fullt ös igen!
Vid ett var det kalas för Jeanette. Kul att ses alla tjejer o snacka lite strunt!

Nästa vecka jobbar jag jätte mycket:(

Vi hörs när vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0