Bra dag!

Idag har jag varit på stan hela dagen. Köpte ett par termobyxkor och en tröja till mig. Till Alva blev det ett par vantar som hon kan ha till våren och en sopkvast och skyffel till. Hon älskar nämligen att sopa med våran sopkvast. Men jag tror att hon gillar våran mer än den hon fick idag. Men hon kanske tycker om sin tids nog :)

Träffade även Louise, en kompis till henne o hennes barn. Vi tog en lunch på Hälls på Stallbacken. Bakad potatis med kycklinröra blev det för min del!

Lite senare träffade vi min kompis Jenny. Då blev det en fika medan hon tog en lunch:)

Nu sover Alva efter en massa bus nu ikväll. Nu ska jag slappa vid tv:n.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0