Bättre idag

Idag mår jag bättre. Sov som en prinsessa på jobbet i natt, det är nog därför jag mår så bra idag :)
Igår frös jag som skjutton o hade ont i hela kroppen. Var blek i ansiktet också. Mina arbetskamrater tyckte att jag skulle gå hem, men jag visste ju att jag skulle få mer sömn på jobbet än här hemma! O jag sov hela natten. Alva hade tydligen bökat en hel del är hemma.
Men usch vad jag frös. Jag sov i min polotröja, tacke o filt. O ändå tyckte jag att det var kallt.
Har fortfarande ingen vidare matlust, men tror att den är på väg tillbaks:)


Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Tack så mycket! :)

2011-02-24 @ 13:51:47
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0